Кожен офіційний дилерський центр Toyota дотримується наступних принципів:
- Зробимо все можливе, щоб Вам було зручно в нашому дилерському центрі.
- Завжди зустрінемо Вас без затримки та чемно привітаємо.
- Запропонуємо спільно оглянути Ваш автомобіль та обговоримо будь-які технічні питання, які у Вас можуть виникнути.
- Надамо інформацію про вартість робіт для прийняття рішення щодо ремонту та обслуговування автомобіля.
- Вашому автомобілю буде надано якісний сервіс з першого разу.
- Зробимо Ваш візит до дилерського центру якомога зручнішим, запропонувавши рішення зі збереження мобільності.
- Перед тим як повернути Ваш автомобіль, проведемо його ретельну перевірку.
- Автомобіль завжди буде переданий Вам в узгоджений час.
- Завжди детально пояснимо зміст рахунку до сплати та перелік виконаних робіт на Вашому автомобілі.
- Запропонуємо разом провести дорожній тест, якщо Ви вважатимете це доречним.
- Обов'язково зв’яжемося з Вами після візиту, щоб отримати зворотній зв'язок щодо якості обслуговування.
- У разі виникнення проблем негайно відреагуємо та обіцяємо звести їх до мінімуму.
Якщо у вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями та пропозиціями щодо покращення роботи дилерських центрів залиште повідомлення через форму зворотного зв’язку