ШВИДКІ ДІЇ

ХАРТІЯ КЛІЄНТІВ

Кожен офіційний дилерський центр Toyota дотримується наступних принципів:

  1. Зробимо все можливе, щоб Вам було зручно в нашому дилерському центрі.
  2. Завжди зустрінемо Вас без затримки та чемно привітаємо.
  3. Запропонуємо спільно оглянути Ваш автомобіль та обговоримо будь-які технічні питання, які у Вас можуть виникнути.
  4. Надамо інформацію про вартість робіт для прийняття рішення щодо ремонту та обслуговування автомобіля.
  5. Вашому автомобілю буде надано якісний сервіс з першого разу.
  6. Зробимо Ваш візит до дилерського центру якомога зручнішим, запропонувавши рішення зі збереження мобільності.
  7. Перед тим як повернути Ваш автомобіль, проведемо його ретельну перевірку.
  8. Автомобіль завжди буде переданий Вам в узгоджений час.
  9. Завжди детально пояснимо зміст рахунку до сплати та перелік виконаних робіт на Вашому автомобілі.
  10. Запропонуємо разом провести дорожній тест, якщо Ви вважатимете це доречним.
  11. Обов'язково зв’яжемося з Вами після візиту, щоб отримати зворотній зв'язок щодо якості обслуговування.
  12. У разі виникнення проблем негайно відреагуємо та обіцяємо звести їх до мінімуму.

Якщо у вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями та пропозиціями щодо покращення роботи дилерських центрів залиште повідомлення через форму зворотного зв’язку