Представники цієї служби завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.
КЛІЄНТСЬКА СЛУЖБА ПІІ «ТОЙОТА-УКРАЇНА»
Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. На разі у кожному дилерському центрі Toyota по всій Україні працюють представники цієї служби. Загалом в офіційних дилерських центрах працює 33 фахівця по роботі з клієнтами, які у своїй діяльності опираються не лише на досвід роботи клієнтської служби офіційного дистриб’ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й на багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».
Основні напрямки діяльності клієнтської служби:
- робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
- дослідження рівня задоволеності клієнтів;
- підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistance та Toyota Assistance Plus.
Якщо у Вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями та пропозиціями щодо покращення роботи дилерських центрів залиште повідомлення через форму зворотного зв’язку або зателефонуйте за номером гарячої лінії * 0 800 302 101
*Дзвінки приймаються з 8:00 до 20:00 з Понеділка по Неділю включно ( 7 днів на тиждень).