ШВИДКІ ДІЇ

Екологічна акція «Купив машину? Посади дерево!»

Щороку в Києві проходить екоакція «Купив машину? Посади дерево!», ініційована ПІІ «Тойота-Україна» спільно з міжнародним благодійним фондом «Україна! Я за тебе!». Активну участь в озелененні міста щороку приймають співробітники ПІІ «Тойота-Україна» та члени їх сімей, також акція підтримується клієнтами та співробітниками Тойота Центр Київ «Сіті Плаза».

Екоакція «Купив машину? Посади дерево!» спрямована на збільшення площі зелених насаджень та озеленення міста. Це надзвичайно важливо, адже дерева відновлюють кисень, поглинають CO2, захищають нас від шуму і пилу, до того ж створюють корисний мікроклімат.

Головна мета цього проєкту − не тільки збагатити Київ зеленими насадженнями, але й створити унікальний шматочок Японії у вигляді японського саду. Японський сад відкритий для всіх киян для того, щоб кожен мешканець столиці зміг насолодитися японською культурою і красою. ПІІ «Тойота-Україна» розпочала свою «зелену діяльність» ще у 2007 році, коли реалізувала проєкт з озеленення території міста Києва за допомогою товариства «Зелений Хрест» спільно з Благодійним фондом допомоги вченим-інвалідам по зору «Візаві», з залученням до практичної діяльності непрацездатних осіб. Ця акція була присвячена Дню довкілля.

Метою проекту було створити нові естетичні, екологічно цінні насадження шляхом висадки дерево-чагарникової рослинності на території двох шкіл-інтернатів: № 5 та № 11, а також чотирьох дошкільних навчальних закладів: № 381, № 501, № 755, № 704 для слабозорих та слабочуючих дітей. Крім того, висадження дерев та чагарників було проведено в громадських місцях міста Києва, зокрема, на Русанівській Набережній.

Діти мали можливість самостійно взяти участь у всіх етапах процесу висадження дерев і чагарників: підготовки території, викопуванні ямок під саджанці, пересаджуванні саджанців з горщика у відкритий ґрунт, внесення добрива та поливі. Таким чином у дітей формувалося відчуття відповідальності за посаджені дерева, а також відчуття приналежності до збереження і відновлення навколишнього середовища.
У цілому було висаджено 392 одиниці дерев і чагарників.

Завдяки посадженим деревам і чагарникам слабозорі й незрячі діти можуть проводити заняття з ботаніки та екології, розрізняти при дотику відмінності між різними породами дерев та кущів.

2009 рік.

У 2009 році представники ПІІ «Тойота-Україна» взяли участь у зеленому суботнику під назвою «Купив машину? Посади дерево!», що відбувся в київському парку «Позняки» за підтримки Представництва ООН в Україні. Під час заходу, в якому взяли участь понад 100 осіб, включаючи представників ПІІ «Тойота-Україна», групи компаній «НІКО», «Ніссан Мотор Україна» та благодійного фонду «Україна! Я за тебе!», було висаджено 300 дерев і кущів. Зелений суботник став вже четвертою екологічною акцією, проведеною в рамках національної кампанії «Прямуй на зелене!» за ініціативи Представництва ООН в Україні.

2010 рік.

У 2010 року екологічна акція «Купив машину? Посади дерево!» відбулася за адресою вул. Григоренка, будинок 36-38 ініційована ПІІ «Тойота-Україна» спільно з міжнародним благодійним фондом «Україно! Я за тебе!». Співробітники ПІІ «Тойота-Україна» та члени їхніх сімей взяли активну участь у зеленому суботнику. Під час заходу було висаджено 110 дерев і чагарників.

Число автомобілів у Києві та по всій Україні динамічно зростає. З одного боку автомобільна індустрія приносить значний внесок в економічний розвиток України, а з іншого — впливає негативно на екологічну ситуацію в країні. Одне дерево виробляє стільки кисню, скільки необхідно для дихання трьох осіб. Один гектар зелених насаджень всього лише за годину поглинає стільки вуглекислого газу, скільки видихає 200 осіб. Крім того, зелені масиви зменшують рівень шуму на величину до 50 %.

2011 рік.

У 2011 році ПІІ «Тойота-Україна» » спільно з міжнародним благодійним фондом «Україно! Я за тебе!» розпочинає довготривалий проєкт по створенню японського саду за адресою: пр-т Московський, 24б (біля «Тойота Сіті Плази»). З квітня 2007 року по 2010 рік під час зелених суботників, в яких брали участь співробітники ПІІ «Тойота-Україна», було висаджено близько 600 дерев та кущів. У 2011 році в ході екоакції було висаджено ще 100 дерев (сакура, клен, липа, ясен) і 100 кущів.

2012 рік.

В жовтні 2012 р. в Києві відбулася щорічна екоакція «Купив машину? Посади дерево!», ініційована ПІІ «Тойота-Україна» спільно з міжнародним благодійним фондом «Україно! Я за тебе!»
Компанія «Тойота» приділяє особливу увагу питанню охорони навколишнього середовища у всьому світі. Нині за підтримки компанії було висаджено понад 350 тис. дерев. Крім того, компанія «Тойота» бере участь у глобальній кампанії «Мільярд дерев», де спільними зусиллями вже висаджено 12 612 378 970 дерев.

2013 рік.

У 2013 році під екоакцію «Купив машину? Посади дерево!», було висаджено ще 200 зелених насаджень.

2014 рік.

У 2014 році після проведення екоакції «Купив машину? Посади дерево!», до загальної кількості зелених насаджень долучилось ще близько 200 одиниць. Так з квітня 2007 року по 2014 рік під час зелених суботників, в яких брала участь компанія «Тойота-Україна», було висаджено понад 1350 дерев та кущів.

  • 2015 рік.

    У 2015 році екоакція «Купив машину? Посади дерево!» ініційована ПІІ «Тойота-Україна» спільно з Міжнародним Благодійним фондом «Україно! Я за тебе!», набирає більш масштабні оберти. Так у 2015 році було висаджено вже близько 1700 зелених насаджень.

  • 2016 рік.

    У 2016 році проведення екоакції «Купив машину? Посади дерево!» збіглось з отриманням компанією «Тойота-Україна» сертифіката на систему екологічного менеджменту згідно з міжнародним стандартом ISO 14001:2015. Сертифікат є ще одним підтвердженням того, що піклування про навколишнє середовище є одним із принципів, яким керується «Тойота-Україна» у своїй щоденній операційній діяльності.

    Компанія «Тойота Мотор Корпорейшн» також приділяє особливу увагу глобальним питанням охорони навколишнього середовища та ініціює висадження дерев у різних країнах світу. Акції з озеленення проходять у багатьох країнах світу, особливо там, де розташовані виробничі потужності. Завдяки спільним зусиллям у світі в цілому було висаджено понад 800 тисяч дерев.

  • 2017 рік.

    У 2017 році знаходять свою домівку ще 250 одиниць зелених насаджень.  Так з 2007 року, під час «зелених» акцій, компанією «Тойота-Україна» було висаджено понад 4 000 зелених насаджень.

  • 2018 рік.

    6 жовтня 2018 року у Києві відбулася 8 щорічна екоакція «Купив машину? Посади дерево!», організована компанією «Тойота-Україна» та міжнародним благодійним фондом «Україно! Я за тебе!». Понад 100 активістів – партнери та клієнти компанії, а також її співробітники з сім`ями – протягом 2,5 годин висадили 110 дерев та 168 інших рослин і квітів в Оболонському районі столиці. Таким чином «Тойота-Україна» продовжує добру традицію глобальної кампанії бренду Toyota з озеленення планети.

  • 2019 рік.

    Цього року, протягом 2,5 годин ми висадили 120 дерев сортів : катальпа, сумах, сакура і магнолія, а також близько 200 кущів, квітів та ґрунтопокривних рослин на ділянці навпроти салону «Тойота Сіті Плаза» в Оболонському районі столиці.